fbpx

רציתי לשתף אותך – מכתבים בעקבות אימון אישי

5/5 - (4 votes)

התהליך היה מורכב ולא פשוט – ודרש ממני הרבה התמודדויות אישיות עם פחדים שלי וחששות מהעולם ומעצמי, אבל הידיעה שאת מלווה אותי ונותנת לי כוח ומאמינה בי לאורך כל הדרך עזרה לי להתעלות על עצמי ולהתמודד.

הוכחת לי שבעבודה קשה ובהרבה מאמץ, אומץ ומוכנות לשנות הרגלים- מגיעים לתוצאות!
הגעתי למפגשים שלנו חסרת ביטחון כמעט לחלוטין ועם פחות אמונה בעצמי ובייכולותיי בעקבות אירועי עבר בחיי ובמהירה גרמת לי להרים את הראש ולהסתכל קדימה, להעריך את עצמי, לחזור לאהוב את עצמי, להיות קשובה יותר לעצמי הפנימי שלי, לתחושות והרגשות שלי, ולהיות בטוחה בעצמי גם מבחינה פנימית וגם מבחינה חיצונית.
הוספת הרבה צבע לחיים שלי (וגם ללבוש שלי) ויצאתי מכל פגישה עם יותר ויותר מחוזקת ועם אנרגיות נפלאות שסייעו לי לדחוף את עצמי קדימה.

למדתי שוב ושוב על בשרי, עד שהצלחתי ליישם את ההבנה שמקום עבודה שלא טוב לי בו, ושאנשים מתייחסים בצורה מזלזלת ולא מעריכים אותי, הוא לא מקום שאני צריכה להישאר בו. וזה לא סיבה לכעוס על עצמי. נתת לי כלים שימושיים שעזרו לי עם הזמן והניסיון לרכוש את היכולת לזהות מראש מקומות לא טובים של עבודה ולהימנע מהם. “
25.10.13

 

יש לכולנו תקופות בחיים חלק טובות חלק פחות, אבל שהתקופות הפחות טובות הופכות לארוכות מידי וללא שליטה – פה מתחילות השאלות…
למה אני לא מאושרת? מה חסר לי בחיים? למה אני מרגישה לא מסופקת? למה הביטחון שלי נמוך? למה הכל נראה לי מעורפל? למה מרגיש לי הכל תקוע? והשאלה הכי משמעותית היא – איך אני יוצאת מזה?!
לשאלות האלה אין לי תשובות לתת לעצמי.
אבל עצם העובדה שהבנתי שיש משהו שמונע ממני מלהתפתח, להתקדם, להצליח, למצות את עצמי, להיות שלמה איפה שאני נמצאת זו כבר התחלה.

 

בסדר , אבל מה עושים עם זה?!
בהתחלה נושא אימון אישי ומאמנת אישית נשמע לי קצת מפחיד, יש הרבה דרכים לטיפול, ומאוד קשה לבחור את המאמנת הנכונה. לא היה מי שיכוון אותי או ימליץ לי. לכן, התחלתי לחפש באינטרנט מאמרים, כתבות להבין בכלל מה זה אימון אישי? אם זה מתאים לי? ומה בדיוק הולך שם? על מה מדברים שם? איך זה עובד?
רק מדברים? או שלא מדברים? זה תובעני? יש כל כך הרבה מאמנים לאדם אחד שמחפש הכוונה ומוצף במלא אינפורמציה באינטרנט ששורה תחתונה – הלכתי לאיבוד רק מלחפש דרך לעזור לעצמי זה מסובך.
אבל כשכוח הרצון משתלט עליך אין מנוס. וכך היה….

לאלינור הגעתי דרך מאמר שכתבה באתר שלה “אני רוצה להיות מאושר ” אותו מאמר שנכנס לי ללב.
משהו במאמר שלה לפני הכל גרם לי להירגע. להבין שהתחושות שלי הן מציאותיות ושהכל בסדר .
כי בסדר- זה לא מה שהרגיש לי …
הבנתי שמי שכתבה את אותו מאמר הבחירה בתחום הזה הוא הייעוד שלה  – לגרום לך להיות מאושרת, לגרום לך להגשים את השאיפות שלך, לעזור לך לשחרר מחסומים מהעבר, מחסומים שליוו אותי שנים – אבל עכשיו כבר לא תורמים לי יותר . להפך הם רק מכבים אותי.
שיש דרך לפתור את הדברים להאיר את החשיכה הזו, לצאת מהערפל שבו אני נמצאת.
להיות שלמה עם עצמי אבל קודם כל לאהוב את עצמי.
לאהוב את עצמי?! נשמע לי כזה רחוק. היא ציינה שם כלים ודרכים איך לעשות את זה – הוקסמתי.

אבל ביננו נהיה מציאותיים – נוח יותר לקרוא באינטרנט, לשמוע סיפורים של אחרים, להאשים את כולם במצב שאנו נמצאים עכשיו, לנסות “כאילו” לעזור לעצמך, אבל הכישלונות שלנו וההישגים שלנו הם החלטה בלעדית אך ורק שלנו.שלא נדבר על הצעד לעשות את הטלפון הזה ולקבוע פגישה זה קשה עוד יותר.

אך כאשר מגיע הקול שאומר לך “קחי אחריות על החיים שלך – הזמן עובר ואת באותו מקום, יש לך חלומות להגשים את מוותרת לעצמך!”  אם הוא לא היה כזה חזק , ואם אני לא הייתי מקשיבה לו, אין סיכוי שהייתי מגיעה לאלינור.
היום אני מודה ל”קול הזה” שבעצם אני זו שצעקתי. והייתי צריכה להקשיב לעצמי מלכתחילה.
החלטתי שאם אני הולכת לעזור לעצמי אז עד הסוף, אני לא עושה לעצמי הנחות ,אני מביאה את הכל , הצד הטוב, הצד הרע, הפחדים שלי, השאלות שלי, בלי שום מסיכות, בלי שקרים, לא מייפה את המציאות,
איך שהיא ככה אני מביאה אותה. עכשיו בואי תעזרי לי…

אני יכולה לומר בלב שלם, שכל פגישה איתה אני מתחזקת יותר ויותר, מה שנראה לי בעבר מפחיד הפך למאתגר. אלינור בשבילי ואני בטוחה שבשביל עוד רבים כמוני יותר ממאמנת.
סיטואציות  שהרגשתי פגועה או לא מוערכת מספיק – כבר לא נוגעים בי, פשוט חולפים לידי.
מעבר לפגישות איתה, בחיי היומיום אותן שיחות שניהלנו בפגישה ואותם כלים שאלינור כמובן מעניקה לי אני נתקלת בהם במציאות ואני יודעת איך להגיב אליהם. כבר לא כמו שהגבתי בעבר.
אלינור יותר ממאמנת שלי.
מותר, אפשר, רצוי, ואפילו הכרחי להביא הכל איתך , גם את החלק שמוותר לעצמו, מותר להגיד “לא הכנתי שיעורים, לא עשיתי את המטלות שלי”.
“אוקיי ,יש שבוע חדש לפניך, קדימה יש לך הרבה עבודה !” וזה ציטוט מאחת הפגישות שלי איתה.

אלינור במהות שלה, במקצועיות שלה, במסירות שלה עוטפת בחום, בביטחון, באהבה, בקבלה, בנחישות שלא ניתן לתאר במילים. הרצון שלה שתהיה מאושר/ת כל כך אמיתי ושלם. שהכל בידיים שלך.
אני למדתי הרבה ממנה ועדיין לומדת אבל דבר מאוד חשוב שלמדתי במהלך הפגישות עם אלינור- אם אסתמך על ה”פתרונות ” והדרך שפעלתי בעבר הם לא יתרמו לי להווה ואפילו יעכבו אותי בעתיד.
אלינור נותנת לי את הכלים, את המודעות, מחזירה לי את המושכות לחיי, ומלמדת אותי לאהוב את עצמי יותר, לדעת לסלוח, ולדעת לקבל. להבין שאם אני רוצה להגיע למקום מסוים יש דרך. שאפשר להחליף את הכעס במושג שלום וחמלה.
ההחלטה היא אך ורק שלי אם לקחת אחריות על חיי או להישאר באותו מקום…..

אני החלטתי להיות מאושרת…מה אתם?!

לעוד המלצות לחצו כאן 

סגור לתגובות.