fbpx

יד ביד בדרך לכבישת היעד שלכם

5/5 - (1 vote)

לא מעטים אלו שבוער להם בבטן הרצון לעשות שינוי. למרות המוטיבציה הרבה והרצון להצליח, קשה לעתים לעשות זאת לבד. ואכן, שינוי – מכל סוג ובכל נקודה בחיים, אינו דבר קל. לשמחת אלו שבוחרים בשינוי על מנת להטיב את חייהם, הרי שאפשר לעשות זאת, ובגדול. כיום, ישנם מאמנים אישיים שהולכים איתכם יד ביד לאורך כל הדרך, על מנת להפוך את ההחלטה שלכם למציאות החדשה בחייכם.

כעת, כל שנותר לכם הוא לשרוק את שריקת הפתיחה, ולהתחיל בהנחת אבן הפינה – פגישה עם מאמן אישי.

אימון אישי – עושים זאת ביחד

לא אחת נאמר כי שניים חזק מאחד, ואכן כך הדבר בעת שמדובר על פורמט של אימון אישי. כאשר מבצעים אימון שכזה, הרי שעובדים על שינוי דפוס החשיבה, תפיסת הדברים בצורה בריאה יותר והכלים לבצע את השינוי. אנשים מגיעים אל אימונים אישיים מסיבות שונות – החל מאימון הנדרש לטובת מינוף העסק ועד לאימון אישי בתחום הרומנטי.

השינוי הינו שינוי סובייקטיבי המתחולל מבפנים, ולעתים, על מנת להניע את הגוף ואת הנפש אל עבר השינוי, צריכים חיזוק, עידוד וכלים מגורם חיצוני – וכזה הוא המאמן האישי.

המטרה: לרדת במשקל

אם ניקח דוגמא, אחד המקרים הפופולארים ביותר שאיתם מגיעים אל מאמנים אישיים, הם המקרים בהם אנשים לא מרוצים ממשקל הגוף שלהם, תוך הרצון שלהם לרדת במשקל. כידוע, המון פעמים השמנה הינה תוצר של אכילה רגשית. הבשורה המשמחת היא שאפשר לשנות את דפוס האכילה, לעצור את ההשמנה ולעלות בחזרה על דרך המלך.

מאמן אישי יכול להעניק כלים חיוניים ופרקטים, המסייעים בשינוי דפוס החשיבה ובהתאמה מושלמת גם את דפוסי האכילה. לטובת הצלחת התהליך, חשוב להגיע חדורי מוטיבציה, עם רצון אמיתי לשנות ולהשתנות.

שילוב מנצח של גוף ונפש

כאשר מדובר על רצון לרדת במשקל, הרי שישנה חשיבות להרמוניה שבין גוף ונפש. כך לדוגמא, בעת שהאימון האישי יעניק כלים חיוניים להתמודדות עם האכילה הרגשית, הרי שמאמן כושר אישי יכול להאיץ את הירידה במשקל ולהפוך את האכילה הרגשית לפעילות ספורטיבית שמטיבה עם הגוף ועם הנפש.

אימון כושר אישי מחוץ לבית שהמון פעמים יומלץ על יידי המאמן האישי, יבטיח לכם תוצאה לא רק חזותית, אלא גם פנימית.

מציבים מטרה וכובשים אותה

בעולם המודרני לא מעטים אלו הסובלים מהשמנת יתר. עודף משקל משפיע רבות על מצבם רוחם של אלו הסובלים מהשמנה, כך שמעבר לפאן הויזואלי שלא מוצא חן בעיניהם, מדובר גם על הערכה עצמית נמוכה וביטחון עצמי נמוך. לכן, החליטו כי אתם בוחרים לשנות – השינוי לחלוטין ידיים שלכם! אתם אלו האחראים על חייכם, והבשורה היא שלשנות אפשר תמיד.

עם מאמן אישי שיעניק לכם כלים להתמודדות פנימית, לצד אימון כושר אישי מחוץ לבית עם מאמן כושר, הרי שתוכלו לא רק להשיל ממשקלכם, אלא להפוך לאנשים שמחים ושלמים יותר.

סגור לתגובות.