fbpx

קשב וריכוז כמנוף להצלחה

הרעיונות הכי טובים באים לי ביוגה. בזמן שאני נושמת ונושפת יורד הלחץ ממטלות היום. מה עוד, שפתאום אני שמה לב שאני אוגר לחץ.

מתרכזת בנשימה או יותר נכון, מנסה להתרכז בנשימה ולא במה שצץ בראש: מה עוד לא הספקתי, מה צריך לסגור, עם מי יש פגישות, להכין אוכל, לקנות בסופר או להזמין באינטרנט. כל הדברים עולים כשאני בשיעור יוגה.

יוגה העצמה אישית

המורה מזכירה לחזור לנשום. טוב שהיא כאן, בחיי. עוברים לתנוחה עם הרגל. נשמע סקסי אבל זה בכלל לא. שונאת את התנוחה הזאת, הרגל לא רוצה להתיישר כמו פעם ואני מבינה שהגיל כן עושה את שלו (או שזה חוסר תרגול?)

מחזירה את עצמי לקשב, ואז עולים עוד כמה החלטות פתוחות – לא סגרתי את ההרצאה עם ההם, הפרסום לא יצא כמו שרציתי, אני סתם זורקת כסף והמנקה עובדת לאט מידי. בסוף אתה מוציא אלפי שקלים על דברים מסביב, אבל על החמישים שקל של המנקה אתה הכי מתעצבן.

יוגה לקשב וריכוז ממוקדים

עוברת לטכניקה מס’ 2. התבוננות.נותנת למחשבות לעלות ורק מתבוננת בהם. תרגום: לא מתווכחת עם עצמי, לא נכנסת לדו שיח, רק שמה לב למה שעולה. נשמע יופי לא? ומה עכשיו??? אני יכולה לשים לב ויעלו אין סוף דברים, הלך השיעור יוגה.

אני מחליטה לחזור למה שנקרא “כאן ועכשיו” ובדיוק מתחיל תרגיל שאני ממש אוהבת, ברכת השמש. התרגיל הזה מאלץ אותי להיות נוכחת כי אם לא, אני שוכחת מה צריך לעשות לפני ומה אחרי, אז אני שם. ואז קורה משהו. אני שמה לב שהמחשבות פחתו’ שמה לב לריאות שעולות ויורדות, הבטן נושמת. אכן יש לי גוף! לא רק מחשבות מתרוצצות!

עוברים לעמידת נר. פתאום איזה מישהו מפליץ ואני מחזיקה חזק לא להתפוצץ מצחוק. בפעם האחרונה כשזה קרה צחקתי, והחבר’ה מסביבי הסתכלו עליי במבט של “ממממ, את…” מאז אני עובדת על איפוק בשביל נימוס. ממתי בא הנימוס על חשבון הצחוק? יש מקום לכולם לא?

סדנת קשב וריכוז עם אור לגוף

מכירים את זה? לא את הפלוצים, את האתגר להיות בקשב וריכוז.

המשימה להתקדם עם המטרות שלך היא לפעמים חוויה בלתי אפשרית בעולם שגם מצייץ ומצפצף. קשב וריכוז זו לא רק תופעה שמטפלים בה עם תרופות. קשב וריכוז הוא מצב הכרתי שבזכותו אפשר להתרכז במטלה מסוימת, לעבד חוויה רגשית או שכלית ולפתח שליטה עצמית. אותה שליטה שקוראים לה “לעבוד מהשכל” אבל היא בעצם תוצאה של קשב ויש לה תפקיד חשוב מאוד באושר שלנו. איך נהפוך אפיונים של קשב וריכוז ליתרונות?

אז מה יש בסדנת קשב וריכוז:

  1. איך להפוך מאפיינים ותכונות אישיות של קשב וריכוז ליתרונות
  2. שיטה מצוינת לתחקור עצמי שהופכת אי וודאות לעשייה
  3. שיטה לניהול זמן ומשימות, וגם כלים ואפליקציות מומלצות כדי ליישם אותה בפועל.

למי סדנת קשב וריכוז מתאימה?

  • למי שרוצה להתייעל ולהרגיש שהוא מפיק מהחיים את הסוכר שלהם
  • למי שרוצה להתקדם בקריירה למקום הרצוי לו
  • להרוויח זמן אישי להנאה ופינוק
  • להנות מזמן משפחתי וזוגי אוהב ונוכח
  • וכמובן, לכל מי שרוצה להפוך סימפטומים של קשב וריכוז ליתרונות

 

צפו כעת בהמלצות של משתתפי סדנת קשב וריכוז: 

לבירור והרשמה לסדנת הקשב והריכוז, מלאו פרטים כאן למטה ואחזור אליכם בהקדם !

    סגור לתגובות.