fbpx

תקשורת זוגית | לרדת מהאשמות

Rate this post

זה מתחיל בעקיצות קטנות בתגובה למשהו שבן הזוג אמר, אולי אתם עוד בוערים אחרי ריב, יום רע בעבודה או תקופה ארוכה מעצבנת. ופתאום כשהוא אומר שאין לו זמן לתלות את המראה חזרה לקיר, נזרק ה”אף פעם אין לך זמן בשבילי, אבל אם אחותך הייתה מתקשרת….”

אם לא תופסים את זה חילופי העקיצות בין בני זוג הופכים לדיירים קבועים בבית, מופיעים יחד איתכם בשיחות משפחתיות וגם רחמנא ליצלן ברגעים המועטים שהולכים לבלות עם חברים. והלא רק לפני כמה שנים הייתם הזוג הזה שנהנה להיות ביחד וכולם מתקנאים בהם איך נהייתם לאלו שלא נעים לשבת בחברתם? ככה זה. 

בזוגיות יש מקומות בהם הדומיננטי שמכתיב את הטון ונוטה לקבל החלטות של מה צריך לעשות יתחיל להרגיש שהוא עושה יותר והשני אדיש או עצלן ולכן הניעור יגיע על מנת לעורר ועם הרבה תסכול. גם הפסיבי במקומות מסוימים יכול להרגיש שהפך לשקוף וכתוצאה מכך להאשים את בן הזוג שהוא לא רואה אותו. 

כדי לצאת מהדינמיקה הזאת בני הזוג צריכים לראות מה המקום שלהם במערכת היחסים והאם הם נוכחים בה באופן מספק. כדי ללמוד להיות נוכחים (ולא על חשבון בן הזוג) להתעמת באופן מכבד ומאפשר ולקבל את בן הזוג בצורה אחרת לומדים תקשורת זוגית.  

הקורס לתקשורת זוגית כאן

לייעוץ זוגי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *