fbpx

תובנות יום הולדת

5/5 - (2 votes)

תודה! לקבל כזאת אהבה זה לא מובן מאליו ואני מודה לכל אחת ואחד מכם על הברכות האיחולים והאהבה. 
חשבון נפש בגיל 42 מרגיש כמו לשבת עם עין שלישית ורציתי לחלוק איתכם כמה תובנות:

 

רצה וחושבת מה הספקתי מה עשיתי ומה עוד רוצה לעשות. הריצה זה עניין חדש שהכניס אחי למשפחה ואני גיליתי מימד חדש של חשיבה ואת האושר הטמון בהקשבה לאחים.

 

בכלל הקשבה לצעירים אהובה עליי במיוחד. כשאני רוצה את הייעוץ הטוב בעולם אני פונה לבנותיי. עצות כמו “את תתמוטטי אם תסעי פעמיים בשבוע להעביר סדנה בירושלים” גורמות לי להתפוצץ מצחוק אבל אחרי יום בפקקים אני נזכרת שאנחנו מכירות מהבטן.

 

בענייני אימהות אני דיי מרוצה שאימצתי את המושג “אמא טובה דיה”. ירדתי מהפיתוי להיות אמא מושלמת וכשראיתי שזה עובד לי ירדתי מעוד פיתויים ומשאר גינונים שאין לי כבוד אליהם. כמו הנוהל להיות זמינה בווטס אפ, מכילה או נחמדת יתר.

בתמונה חוגגת עם הבנות

 

בכלל שמתי לב שכל מי (ומה) שדורש ממני יחס מיוחד צריך להיזהר ממנו כמו מאש. זה סימן בשבילי להעריך מצב מחדש.

 

אני מתגעגעת להורים שלי גם כשאני איתם וככל שעובר הזמן אני מבינה את סבתא שלי שכל השבוע הייתה חגה סביב יום השבת. בזכותה אני מוצאת שמחה ועוגן במסורת.

 

חברי הטוב ביותר הוא אהובי ובעלי שמצטיין בכך שאינו תופס שום בעלות עליי. מלמד אותי להיות סלחנית לעצמי. ועומד על כך שזוגיות יש בה אישה ואיש למרות שברירת המחדל בעיני היא אני ואני.

 

סבלנות אף פעם לא הייתה התכונה החזקה שלי ולאחרונה גיליתי שזה גם שטויות כי לדברים בעלי משמעות אני מוצאת הרבה סבלנות. וכוח. למדתי כשלונות שיכלו מזמן למוטט אותי, אבל כמו כל משוגע לדבר אני ממשיכה קדימה. בפסח הזה אני משיקה את קורס הדגל שלי “סדר פנימי חדש” בדיגיטל ומקווה שהוא יעזור למי שחפץ לסגור פערים בקריירה ובזוגיות שלו בעבודה עצמית.

 

יאללה עוד מעט האורחים באים ואני עוד כאן, תודה שקראתם, אוהבת אתכם ומאחלת חג שמח שמח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *