fbpx

המלצת לקוח חולה קרוהן ופוסט אישי מהמסע שלי

5/5 - (1 vote)

לפני 20 שנה חזרתי מהטיול הגדול גרתי והחלטתי לבסס את הקשר המוכר לי בין גוף לנפש למקצוע. נרשמתי למדיסין ללימודי רפואה סינית. הרפואה הסינית ריתקה והטיפולים הניבו תוצאות מעולות אך היה חסר לי החלק הנפשי בתהליך ונרשמתי ללימודי פסיכולוגיה באוניברסיטה.

התואר בפסיכולוגיה היה לי מעניין אך התהליך עצמו נחווה לי כמסורבל מידי. החלק המעשי היה חסר לי. לשמחתי התגלגלתי להשתתף בסדנת העצמה בת 3 ימים. סדנה מוצלחת במיוחד בה הכרתי דרך מעשית ובעקבותיה נרשמתי ללימודי קואצ’ינג.

אימון אישי זה דבר נפלא חשבתי לעצמי בשלב הפרקטיקה, אבל בלי הידע והכלים של הפסיכולוגיה והגוף נפש התהליך לא שלם. כך המשכתי, עובדת ולומדת, מרחיבה את הלב ואת ארגז הכלים.

לפני כמה חודשים קיבלתי מתנה נוספת לחיי. נכנסתי להריון. רביעי. החודשים הראשונים היו זוועתיים, אולי גם בגלל גילי המתבגר, וביליתי זמן רב במיטה עם בחילות ותופעות הריון קשות. כדי להנעים את זמני צפיתי בקדחתנות בסרטוני הדרכה לבריאות הגוף והנפש עם אותו מורה יקר ומטפל בחסד שלימד אותי רפואה סינית. העולם הזה מרתק אותי!! גמלה בי ההחלטה לחזור לספסל הלימודים להעמיק באהבה נושנה – בריאות טבעית ורפואת הגוף והנפש.

לא הצהרתי על ההחלטה, כדי לא להכניס ספקות מיותרות בליבי.

יום שישי בצהריים אני מקבלת את המייל הזה מלקוח יקר שעבר תהליך לפני כ-3 שנים. חולה קרוהן שהבין שהוא חייב לעבור תהליך נפשי על מנת שיבריא. היה תהליך מוצלח שתוצאותיו מדברות עד היום.

יומיים לפני תחילת הלימודים קיבלתי חיזוק מהשטח. כי אין מקרה בעולם וגם אם לא  הכל טוב, הכל הוא לטובה.

 

המלצות, סדנאות, אימון אישי, תקשורת בינאישית, ייעוץ קריירה, מומלצת, בריאות טבעית

 

לייעוץ אישי ממלאים שאלון קצר כאן ואנו נחזור אליך לפרטים וקביעת פגישה ראשונה.

מתי ריצוי הופך לבעיה כאן 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *