fbpx

רשימת חלומות לשנה החדשה

5/5 - (2 votes)

בסוף שנת הלימודים ממש חיכיתי לחופשת הקיץ כדי להתאושש ולהתמלא במצברים חדשים. יש את הקטע הזה, שאני לא אוהבת במיוחד, של ההיסחפות עם המרוץ בית-עבודה ואז באים לחזק מסיבות הסיום של גן בי”ס חוגים ועוד כל מיני סיומות מוזרים.  ביום שהם יוצאים לחופש והווטס אפ משתתק מתחיל לזרום לי אוויר חדש בריאות. אז יצאנו לחופשה משפחתית נהדרת (טבע, אוכל, שוקולד, מוסיקה, תמונות כאן) הסתפרתי!!! קצר כזה לא היה לי מגיל 4 בערך. כשחזרנו, לקחתי לי שבוע לנקות לסדר ולחדש את הבית, ואז חג עם המשפחה וסעודות בלי הפסקה. איזה כיף לשנות אווירה אני נושמת חדש.

 

ועכשיו הגיע הזמן!! הרעיונות מחכים שאוריד אותם למחברת שלי. היום התחלתי ואני מקווה לסחוף גם אותך להרגל המבורך הזה. אז זהו

המתכון שלי לכתיבת רשימת החלומות: 

אני שמה לב למחשבות שעוברות לי בראש וכותבת אותן, אח”כ מחלקת להכי מדליקות, להכי לא, ולכאלה שעוד לא מבינה לגמרי… בוחרת לי איזה 3 רעיונות לקדם ומתחילה לרשום פעולות קטנות שיקדמו אותי להשיג אותן. בלי לחץ, אבל גם לא עוזבת. מידי פעם במהלך השנה מציצה ברשימת החלומות שלי. בודקת מה התקרר, מה חם רותח שאני חייבת עכשיו, ומתקנת עפ”י הצורך.

הכי חשוב! לעשות פעולות קטנות ועקביות כדי לקדם את החלומות שבחרתי. 

אז זה הזמן לכתוב ברשימה את הרעיונות החלומות והמטרות שבא לך לקדם השנה. נתייחס ל- 4 תחומים עיקריים: בית, קריירה, תחביבים, שונות. בכל תחום יש לכתוב את מה שכבר מאסת בו, את מה שממש מדליק אותך וגם מחשבות שעוברות – אבל אין לך מושג לאן הן שייכות. חשוב לחזור לרשימה כדי להזכיר לעצמנו מה רשמנו כשהרגשנו טוב, לבחור במה להתמקד ולפרק את החלומות למשימות קטנות קטנות אותן ניתן לבצע במהלך השבוע.

שתהיה שנה טובה ומתוקה בהגשמת חלומות!

 

סגור לתגובות.