fbpx

משבר גיל 30

5/5 - (2 votes)

פעם תוחלת החיים הייתה מלווה בזוגיות אחת וקריירה אחת. התארכות תוחלת החיים הביאה את משבר גיל 40. משבר שחווינו לאחר שמחצית הדרך מאחורינו. שאלות כמו: מה משמעות החיים שלי? לאן אני רץ ומה שווה לי המירוץ הזה? הובילו רבים וטובים לתפניות חדות בתחומי הקריירה והזוגיות.

שיפור בתוחלת החיים ובאיכות החיים האריכה את המסלול. הרצון להגשמה עצמית שפעם נתפס כפנטזיה, הפך להיות משהו שאליו מותר ואף חייב לשאוף.

“אם אתה מתכוונן להיות פחות ממה שאתה מסוגל להיות, סביר להניח שתהיה אומלל כל חייך.” אברהם מאסלו.

הדבר הוביל למשבר חדש. משבר גיל 30. 

מיסוד הזוגיות התאחר ולו התלווה בלבול.

מעברים בעבודה לעבודה כל כמה שנים יצרו עוד תחרותיות, לחץ, שחיקה וחרדה.

משבר גיל 40 אצל גברים ונשים

 

הצורך לברר אם אני נמצא על המסלול הנכון צועק מבפנים.

בתחום הזוגי אלה הנמצאים במשבר גיל 30 מתחלקים בין:

מחפשי זוגיות: מי שרוצה זוגיות ולא מוצא, ולמי שנמצא בזוגיות ומרגיש לבד.

זוגות צעירים: חווים משברים ראשונים, מזהים בעיות בתקשורת זוגית. וגם אלו שנמצאים לפני החלטה להתחתן.

אנשים שמגיעים אליי מחפשים להתאהב. ליצור זוגיות ולהקים בית. הם בד”F מחזיקים במשרות טובות, נעימי הליכות, אנשי שיחה ונראים נהדר אך הקשרים הזוגיים שלהם לא מתייצבים.  לפעמים בגלל בזבוז זמן ואנרגיה ביחסים זוגיים לא מתאימים. מתאהבים באנשים לא נכונים או בפנטזיות.

בקריירה אלה הנמצאים במשבר גיל 30 מתחלקים בין:

אלה שעובדים במקום עבודה כבר זמן מה ומרגישים תקועים. ליבם זועק בדרך כלל לעיסוק אחר

אלה שעובדים בעבודה אינטנסיבית כמו סטארטאפים או הייטק ומרגישים שחוקים ועייפים

 

משבר יכול לגרום לך להישבר או לחשב מסלול מחדש, להתעצם ולנווט בצורה שקולה. זה תלוי רק בך!

אם נמאס לך מהמצב, נמאס לך להתמהמה ולדחות את הדברים החשובים באמת, אם ברצונך להבין מה הצעד הבא שלך ולבצע אותו – צור/צרי קשר. הנחיתי וליוויתי רבים במשברים בדרכם לחיים מלאים ומאושרים. אשמח ללוות אותך אל החופש לבחור בדרך שלך!

אני מאמין שלי

אני מאמינה שחיבור (כימיה) בינאישי הוא אחד המפתחות להצלחה בתהליך . זהו תהליך של התחייבות משותפת. לכן, שווה לנסות מספר בעלי מקצוע ולראות למי אתם מתחברים ואף מקבלים ממנו השראה.

אם גם אתם מרגישים כך וזקוקים למישהו שיעזור לדייק את הרצונות שלך, להחזיר את האמונה בעצמך, הביטחון העצמי, המוטיבציה והתעוזה הפנימית לפעול – הגעת למקום הנכון. ליצירת קשר לחצ/י כאן

אם אתם מחפשים תרגילים להעצמה אישית או לעבור תהליך העצמה עצמית – בשיטת עשה זאת בעצמך – בקרו בחנות. כאן אני יוצרת חומרים, תרגילים, קורסים וסדנאות שניתן לתרגל באופן עצמאי מנייד או ממחשב שולחני ומכל מקום בעולם. אני מוסיפה תוכן כל הזמן. חלק מהתוכן כבר נכתב אך נמצא עדיין ב”מגירה”. במידה ולא מצאת מה שחיפשת – נא צרו קשר וספרו מה תרצו לקבל לטובת תרגול עצמי.

 

 

 

סגור לתגובות.