fbpx

ייעוץ זוגי במרכז

Rate this post

בתחילת חיי הזוגיות, הכל נראה רומנטי ומושלם וישנה אווירה מהנה של תשוקה שערכה לא יסולא בפז. עם הזמן, נוצרים משברים הנגרמים כתוצאה משינויים טבעיים והתפתחותיים כמו: ילדים שנוספו לתא המשפחתי, משכנתא, קשיים בחינוך הילדים, משבר בעבודה, קשיים כלכליים, חוסר תשוקה מינית ועוד סוגיות שיכולות להביא את הזוגיות למקום אפל ומתסכל. הייאוש והתסכול המתלווים למצב, והקושי היומיומי גם ככה, מביאים זוגות רבים להעלים עין מהבעיה, או לפתור אותה בחופש זוגי חד פעמי, שיכול להיות מתסכל אף יותר. הבעיות לא נעלמות מעצמן, ודברים שלא הוצאנו החוצה מצטברים ומכבידים עלינו. הדבר הנכון לעשות הוא לטפל בקשיים ולמצוא פתרונות המתאימים לבני הזוג. למרות אי הנוחות שיכולה ללוות אתכם בתחילה, מפגש עם איש מקצוע מתאים שיש לכם כימיה איתו יפיג את החששות ותוכלו לשפוך את ליבכם בחופשיות.

 

ייעוץ וטיפול זוגי במרכז הארץ

כיצד מתבצע הליך של ייעוץ זוגי?

ישנם בעלי מקצוע רבים וטובים המציעים ייעוץ זוגי במרכז. יועצים מיומנים שיכולים לסייע לכם ולזוגיות שלכם לצאת ממשבר ולעלות למסלול הנכון.
כיצד הדבר מתבצע? ייעוץ זוגי מיומן ובעל ניסיון, יזמין את שניכם לפגישה משותפת בה עליכם להציג את הבעיות העיקריות המציקות לכם בחיי היום יום. כמובן, תוך כדי כבוד אחד לשני. רוב המטפלים, יבצעו גם כמה פגישות פרטניות עם כל אחד מכם, שיאפשרו לכם לשתף בדברים אישיים המציקים לכם. בפגישות אלו, ינסה היועץ לדלות כמה שיותר מידע אודות הבעיות, על מנת שתוכלו למצוא יחד את הפתרונות הטובים ביותר.
למעשה ייעוץ זוגי במרכז, על ידי יועץ מנוסה, הוא תהליך אותו אתם מבצעים יחד עם איש המקצוע. לכן, חשוב להגיע לפגישות עם ראש פתוח ובמטרה משותפת שהיא – חיים זוגיים שלווים ומאושרים יחד.

 

לחצו על הקישור לקבלת מידע נוסף אודות ייעוץ זוגי

 

כיצד תוכלו למצוא יועץ מיומן?

על מנת למצוא יועץ מיומן, תוכלו להיעזר בחברים או מכרים שהשתמשו בעבר בשירותיו של אותו יועץ והם אכן היו מרוצים מחווית טיפול זוגי במרכז הארץ. אם לא מצאתם חברים כאלה, תוכלו להיעזר בידידנו “גוגל” שעל ידי הקשת צמד מילים, יוכל לתת לכם תוצאות רבות של מאמנים זוגיים, יועצים זוגיים ומטפלים בזוגיות ותוכלו להתרשם בעצמכם. בכל מקרה, מומלץ להתרשם באופן אישי, להגיע לפגישה ראשונית, להבין כיצד התהליך עוד ולשאול כל מה שנראה לכם רלוונטי להצלחת התהליך הזוגי שלכם.

סגור לתגובות.