fbpx

התמודדות עם אכילה רגשית ואורח חיים בריא

5/5 - (1 vote)

אכילה רגשית – מה עוד לא נאמר או נכתב בנושא? תרשו לי להציג את הגישה שלי לנושא – ללא קסמים, ללא מכשירים שיעשו לך שרירי בטן, וכמובן ללא כדורים, כמוסות או משלשלים שיגרמו לך לרזות 20 קילו ב-10 ימים. הגישה שלי דורשת מוכנות להתאמץ למען עצמך, ממש להזיע כדי לשנות דפוסים והרגלים קיים וליצור אורח חיים בריא

כמה אנשים אתם מכירים שנלחמים במשקל ובעיקר מנסים להיראות טוב יותר? הרי, להיראות טוב ובעיקר לא להיראות רע זו כמעט המטרה המרכזית של רובנו ביום יום.

עם זאת, כמה אנשים אתם מכירים שבאמת דואגים לשמור לאורך זמן על אורח חיים בריא – לאכול נכון, להתעמל, לישון טוב, לרקוד ולשיר מדי פעם, לעצור את המרוץ לרגע ולעשות מדיטציה?

רבים רודפים אחרי הקסם – דיאטת פלא שתוריד 20 קילו בעשרה ימים, ניתוח בריאטרי, מכשיר שידאג לבטן שטוחה, לרזות בבטן לקראת הקיץ, כדור שיגרום להרגיש טוב.

גם אם הקסם עובד – הוא איננו ארוך טווח. ולכן, המעגל הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.
אני מכירה מלא אנשים שחזרו למשקלם המקורי אחרי ניתוח בריאטרי או דיאטת כסאח.

נהיינו מכורים לתועלות מיידיות ולא קל להתמיד בסבלנות, להתאמץ ולשנות את אורח החיים שכל כך התרגלנו אליו. עודף אוכל, חוסר פעילות, אכילה רגשית, ומצבי רוח משתנים מעידים על כך שאורח החיים שלך כבר מזמן מיצא משליטה.

 

אז מה אני יכולה לעשות בנידון בשבילך?

 אני עוזרת לאנשים להילחם בדפוסים הישנים והמזיקים ולסגל טבע והתנהלות חדשים. אלמד אותך כלים להתמודדות עם אכילה רגשית ואורח חיים בריא, אנחה אותך בתהליך לשינוי אורח חיים בהתאם לאיכות החיים הרצויה היום. 

לא מדובר בקסם, אלא בתהליך – פגישה שבועית (פנים צול פנים, באמצעות וידאו או צ’אט, סרטונים או סדנאות) למשך מספר חודשים.

אין מדובר בתהליך שמטרתו קוביות בבטן. היתרון הגדול באימוץ אורח חיים חדש הוא האופק.

אם נמאס לך מתהליכי Easy come Easy go ויש בך מוכנות להתאמץ כדי לרוץ למרחקים ארוכים אני מזמנינה אותך לשיחה קצרה שתבהיר אם כדאי להתקדם לפגישה ראשונה.

סגור לתגובות.