fbpx

אימון לבחירת מקצוע

Rate this post

“מציאת מטרות אישיות היא מיומנות קשה, המחייבת גם תפיסה עצמית מדויקת וגם את היכולת להתנגד ללחצים חברתיים העשויים לעיתים לדחוף לכיוונים בלתי הולמים” sheldon & houserאימון לבחירת מקצוע - אימון לקריירה

אחד האויבים הגדולים ביותר של ההצלחה (חוץ מעצמנו) הוא המציאות.

כמה זמן, אנרגיה ומשאבים אנו חייבים להשקיע כדי להתפרנס, לפתור בעיות, לגדל ילדים, להתמודד עם “מכות” הנוחתות עלינו לפתע ללא כל אזהרה מוקדמת, ומה לא. אחרי כל זה, כמה באמת נשאר לנו כדי להשקיע בצורה רצינית בקריירה שלנו?

אפשרות אחת היא לעזוב הכל ולהשקיע את עצמנו רק במה שבאמת היינו רוצים לעשות. זהו שינוי שרובנו לא מסוגלים לעשות ולא מוכנים לשלם את מחיר הויתור הנדרש. אפשרות אחרת היא ליצור בתוך המציאות בה אנו חיים היום, מקום לאימון קריירה.

מהו אימון לקריירה?

האימון לקריירה הוא תהליך שמאפשר לזהות רצונות, יכולות, כישורים ושאיפות של המתאמן לצד החסמים והאתגרים בדרך למימוש הקריירה. התהליך מכיל בתוכו:

1. הבהרות, שאלות ובחינה מעמיקה של ההחלטות, המעשים והתוצאות שלנו עד היום.

2. זיהוי של המגבלות והחסמים האישיים.

3. הבהרה של החזון האישי. מצב שיא ההצלחה שאנו שואפים אליו. הבהרת החזון מאפשרת לעשות את הדברים הנכונים.

4. צוות של שניים, המתאמן והמאמן פועלים יחד כדי לשפר את רמת ההצלחה, ואז הסיכוי טוב יותר להצליח.

5. התקדמות לקראת מצב שבו האדם עושה דברים המתאימים יותר לאישיותו, צרכיו, יכולותיו ומערכת ערכיו, וכך יהיה מאושר יותר וירגיש כי הוא הולך בשביל שלו.

לחצו על הקישור למידע על ייעוץ קריירה: https://www.orlaguf.com/service/%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%a8%d7%94/

אני לא יכול להתאמן בעצמי?

אתה יכול. אבל אולי עוד לא רכשת את הכלים על מנת להביא לשינוי בתחום מסויים שאותו אתה לא מצליח להזיז.

שגרת החיים וההרגלים שלנו עובדים כמעגל. אם לא נפרוץ אותם על מנת לעשות שינוי, השינוי לא יגיע. האימון מחייב אותך למסגרת של התנתקות מהשגרה והתחברות לצרכים ולרצונות שלך.

ההתנתקות מהשגרה נובעת מכמה סיבות. ראשית, לאימון יש כללים שונים מאלה שאנו חיים במציאות. זו מסגרת מוגדרת, יש לה זמנים מסויימים, חוקים, וקשה למסמס אותה ולהתעלם ממנה. שנית, בתהליך האימון לקריירה יש עבודה עם איש מקצוע. מישהו שמכוון וקשוב אליך. המאמן פה על מנת שתצליח. שלישית, צורת החשיבה באימון היא תוצאתית. זוהי מחשבה שונה ממה שאנחנו רגילים לחשוב. בעוד שאנחנו במחשבותינו נוטים להתמקד בתירוצים, בהסברים, ב”למה אי-אפשר” ו”הלוואי שיכולתי”, האימון מחזיר אותנו שוב ושוב לתוצאות ולמה שניתן ליישם בפועל.

כך שאם אתה מוכן, או מתחיל להיות מוכן, לעבור משלב החלומות לשלב הפעולות, ייתכן שזהו הזמן לאימון לבחירת מקצוע או אימון לקריירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *