fbpx

אימון אישי עצמי

3/5 - (1 vote)

“אתה לא יכול ללמד אדם שום דבר. אתה רק יכול לעזור לו למצוא את זה בתוך עצמו” גלילאו

חינוך, קשיים ואתגרים אישיים מגבילים לעתים את יכולתנו למימוש עצמי. במסגרת תהליך של אימון אישי – קואצ’ינג – ההכוונה והכלים הניתנים יכולים לשפר את יכולתו של אדם לקחת אחריות על חייו. אימון אישי יתמקד במיומנויות קבלת החלטות, תרגילים להעצמה אישית, זיהוי חוזקות וחולשות, גיוס משאבים פנימיים, חיזוק האמונה ביכולות האישיות, שבירת תבניות מגבילות אישיות וכדו’.

 

אם אתה מתכוונן להיות פחות ממה שאתה מסוגל להיות, סביר להניח שתהיה אומלל כל חייך.” אברהם מאסלו.

אימון אישי איתי נועדה לאנשים בריאים המעוניינים לשפר את להחזיר את האמונה והניצוץ לחיים שלהם. לקוחות שלי המחפשים אימון אישי עצמי בשלים ומבינים את האחריות הבלעדית שיש להם על חייהם. הם מוכנים ל”סדר פנימי חדש”. הם מוכנים להזיע למען המטרות שלהם. 

אני מאמין שלי

אני מאמינה שחכימיה בינאישית היא אחד המפתחות להצלחה הקואצ’ינג. לכן, שווה לעשות שיעורי בית ולבדוק מי המאמן שאתם מתחברים אליו ואף מקבלים ממנו השראה. 

האימון שלי אינו אימון אישי קלאסי ואינו טיפול פסיכולוגי.

אימון אישי שלי היא שילוב של מספר דיסציפלינות. התמחיתי כמאמנת אישית וארגונית באיגוד הישראלי לקואצ’ינג, סיימתי לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה וגם לימודי גוף נפש ורפואה טבעית. תמיד אהבתי את השילוב ביניהם. אני מאמינה כי תהליך שלם יותר הוא תהליך שמשלב כלים אימוניים וטיפוליים. בשנים האחרונות ייסדתי שיטה משלי שנקראת “סדר פנימי חדש”. עוד על השיטה שלי ניתן לקרוא כאן.

אם גם אתם מוכנים להתאמץ למען עצמך ומרגישה שצריכה הנחיה או מישהו שיעזור לדייק את הרצונות שלך, להחזיר את האמונה בעצמך, הביטחון העצמי, המוטיבציה והתעוזה הפנימית לפעול – הגעת למקום הנכון.

אימון אישי עצמי

כאן תמצאו מגוון קורסים וכלים אונליין לאימון אישי עצמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *