fbpx

איך למצוא תחביב שאני באמת רוצה?

4.2/5 - (8 votes)

 

אם תהיתם איך למצוא תחביב שאתם באמת אוהבים במיוחד כשאתם כ”כ עסוקים זה הסרטון בשבילכם. אלינור מציעה תרגיל שיעזור לכם למצוא תחביבים מרגשים ולהנות ולצמוח! 

יפעת כותבת לי, שלום אלינור, היום כשאני כבר יכולה לפנות קצת זמן לעצמי אני נתקלת בבעיה אחרת. אני לא מוצאת תחביב שמושך אותי. בסוף היום אחרי העבודה והילדים אני רק רוצה לישון. יכול להיות שאיבדתי את זה ואני לא יודעת מה אני אוהבת? ואם לא, אז איך אני בכל זאת מוצאת משהו?

 

 

תודה יפעת, בהחלט שאלה מעולה!

אני בטוחה שאת יודעת מה את אוהבת, כמו שכל אחד מאיתנו יודע מה הוא אוהב. העניין הוא שלפעמים,  אנחנו ככ טבועים בשיגרה עד שאנחנו מאבדים קשר עם עצמנו. לפי מה שאת מתארת, נשמע לי שאת מותשת, מה שמסביר את הצורך שלך בשינה.

העצה הראשונה שלי אליך היא להמשיך ולזרום עם עצמך בעניין השינה. תשני כמה שאת רוצה עד שתתמלאי. בלי רגשות אשם. אולי ירגיע אותך לדעת שבשינה קורים דברים חשובים מאוד וחוץ מזה שהגוף שלך מתאושש וצובר כוחות, כל מיני עיניינים לא מודעים שלנו מוצאים להם את הדרך להתחבר ואנחנו יכולים למצוא תשובות אחרי שינה טובה. את בטח מכירה את זה שהלכת לישון עם איזו בעיה שבבוקר מצאת לה פיתרון.

אז זה בעניין השינה. מעבר לזה, שימי לב שבכל זאת קורה אצלך משהו כי את מחפשת תחביב שימשוך אותך וזה סימן של שינוי. כדי למצוא תשובות שהם שלך את צריכה להוציא מהמחסן סבלנות.

סבלנות כדי שתוכלי לקחת את הזמן בלי לשפוט את הצרכים שלך ובלי לדאוג או לכעוס אם עוד לא הגעת לתשובה. וכדי להתמקד אני ממליצה לך לעשות את הדבר הבא:

קחי לך מחברת וכל יום לפני השינה, כתבי רשימה של לפחות חמישה דברים שאהבת לעשות בעבר ושלא עשית אותם בזמן האחרון. זה יכול להיות כל דבר אבל שאותו את עושה רק עם עצמך, והם לא מחייב הוצאות גדולות. כתבי כל יום מחדש מה שעולה ואל תדאגי אם את חוזרת על עצמך.

אחרי שבוע, שבי עם הרשימות שלך ושבצי ביומן את מה שכתבת לפי הסדר. כל שבוע דבר אחד בלבד. וזהו, את מוכנה להתחיל להנות. אני מבטיחה לך שלא ירחק היום בו תמצאי לך תחביב חדש.

אז זה היה מהניסיון שלי, ועכשיו תורכם! ספרו בתגובות איך אתם מוצאים תחביבים מרגשים?ומה אתם עושים כשאתם לא יודעים.   

למה הרגל כיפי אחד יכול לדחוף את החיים שלכם קדימה?

סגור לתגובות.